Jordi Serarols
Inspector d'educació a Barcelona. Doctor en Educació i TIC.
Veure’n més
En l’escenari de la nova ecologia de l’aprenentatge, les desigualtats socioeconòmiques ja no són només una font potencial de desigualtats en l’àmbit escolar: són una font potent de desigualtats davant l’aprenentatge també fora de l’escola. En aquest capítol de l'Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya es detalla una sèrie de propostes per lluitar contra les “velles” i les “noves” fonts i escenaris de desigualtat, propostes de política educativa, de nivell local i comunitari i vinculades a l’acció dels centres i del professorat.
Relacionat: La Fundació Bofill alerta de l’estancament del sistema educatiu
L’Anuari 2020: L’Estat de l’educació a Catalunya revisa els principals indicadors sobre la realitat del sistema educatiu català i aporta propostes al voltant dels desafiaments que planteja la necessitat d’avançar cap a una educació de qualitat i generadora d’oportunitats per al conjunt de l’alumnat.
Vols saber-ne més?
Equip implicat
Publicacions, vídeos, actes i posts