sef-8_cap-10_sepdig.jpg

Les polítiques d'equitat en l'escenari de la nova ecologia de l'aprenentatge

En l’escenari de la nova ecologia de l’aprenentatge, les desigualtats socioeconòmiques ja no són només una font potencial de desigualtats en l’àmbit escolar: són una font potent de desigualtats davant l’aprenentatge també fora de l’escola. En aquest capítol de l'Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya es detalla una sèrie de propostes per lluitar contra les “velles” i les “noves” fonts i escenaris de desigualtat, propostes de política educativa, de nivell local i comunitari i vinculades a l’acció dels centres i del professorat.

  • Pàgines 49
  • Data 17/03/2021
  • ISBN 978-84-121371-3-2

En l’escenari de la nova ecologia de l’aprenentatge, les desigualtats socioeconòmiques ja no són només una font potencial de desigualtats en l’àmbit escolar: són una font potent de desigualtats davant l’aprenentatge també fora de l’escola. En aquest capítol de l'Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya es detalla una sèrie de propostes per lluitar contra les “velles” i les “noves” fonts i escenaris de desigualtat, propostes de política educativa, de nivell local i comunitari i vinculades a l’acció dels centres i del professorat.

Relacionat: La Fundació Bofill alerta de l’estancament del sistema educatiu

L’Anuari 2020: L’Estat de l’educació a Catalunya revisa els principals indicadors sobre la realitat del sistema educatiu català i aporta propostes al voltant dels desafiaments que planteja la necessitat d’avançar cap a una educació de qualitat i generadora d’oportunitats per al conjunt de l’alumnat.

Vols saber-ne més?

    Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

    Acceptar