Crida. Redissenyem la reunió amb famílies
CompletatCom podem redissenyar la primera trobada amb les famílies per millorar el seu compromís amb l’educació dels alumnes al centre?
Aquesta crida busca centres educatius que desitgin repensar les trobades amb les famílies, amb l’objectiu d’elaborar propostes i solucions dirigides a generar una nova relació entre famílies i professorat.
Els centres que participin a la crida comptaran amb tallers de formació, un kit metodològic, espais d'intercanvi amb altres centres educatius i la mentoria d'un expert en relació família-escola.
A més, les propostes de canvi que es treballin al llarg de la crida optaran a premis amb dotació econòmica. No perdeu el fil i estigueu atents a les novetats de la crida!
Publicacions
Video
No t’ho perdis
Actes
Actes anteriors
-
Les reunions amb famílies, una palanca de canvi per millorar la relació família i escola?
Les reunions amb famílies, una palanca de canvi per millorar la relació...
Que passa quan un centre redissenya les reunions amb famílies tenint en compte les seves necessitats i punts de vista? Com impacta això en els infants i joves?...
28/11/2017 17:00h - 19:00h
Auditori de la Facultat de comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (Valldonzella, 12. Barcelona)
Més informació -
Crida: Redissenyem la reunió amb famílies
Crida: Redissenyem la reunió amb famílies
La Crida: Redissenyem la reunió amb famílies busca 30 centres educatius que desitgin reactivar el compromís entre família i escola redissenyant creativament un moment...
19/06/2017 21:45h - 21:45h
Més informació -
I si redissenyem la reunió amb les famílies?
I si redissenyem la reunió amb les famílies?
Esteu satisfets de la reunió que feu a l'inici de curs amb les famílies? Us heu plantejat que la primera trobada condiciona molt el model de relació que s’establirà...
27/04/2017 16:00h - 18:00h
La Violeta de Gràcia / Sala d'actes
Més informació
Notícies
Estigues informat
Coordinació
Coordinadors del projecte
-
Roser Argemí
Directora del programa Magnet
Llicenciada en pedagogia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), DEA en Sciences de l’Éducation per la Université de Rouen i màster en Exclusió Social i Diversitat Cultural pel Cidob. Des del 1999 treballa a la Fundació Jaume Bofill en projectes relacionats amb educació, comunitat i trebal…
Veure’n més
-
Mireia Mas
Adjunta a la Direcció de programes
Llicenciada en Psicopedagogia i diplomada en Educació Social per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i màster en Gestió d’Empreses d’Economia Social per l’idEC de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Compta amb una àmplia experiència en el tercer sector social de Catalunya, en el disseny, la…
Veure’n més
Equip
Equip del projecte
-
David Atzet
Professor i director de la SINS Cardener de Sant Joan de Vilatorrada. Més informació aquí.
Veure’n més
-
Nati Bergadà
Mestra d'educació especial, psicopedagoga i màster en Innovació en Didàctiques Específiques per la UVic. Fa més de 13 anys que treballa al Departament d'Ensenyament on he pogut treballar en escoles per projectes, escoles rurals, escoles ordinàries, escoles d'educació especial, instituts... L'any 2…
Veure’n més
-
Sílvia Blanch
Sílvia Blanch Gelabert és Llicenciada en Psicologia clínica, Dra en Psicologia de l’Educació i professora del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB. Codirectora de l’equip de recerca ERIFE (Infància, família i educació), memb…
Veure’n més
-
Susana Canet
Presidenta de la Junta Territorial Baix Llobregat de la FAPAC.
Veure’n més
-
Alba Castellví
Va estudiar simultàniament magisteri i sociologia amb l’objectiu de comprendre com l’educació dels nens i els adolescents pot contribuir a la transformació social. Va treballar en equips de recerca de la Universitat de Barcelona, on també exercia com a docent com a part de la meva col·lab…
Veure’n més
-
Emma Cortés
Màster en Pedagogia Social per la Universitat de Barcelona (UB), postgrau en Direcció General d’Empreses per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), postgrau en educació a través del joc i la joguina de la Universitat Ramón Llull (URL). Educadora social per la UB. Formació continua en temes d…
Veure’n més
-
Xavier Gimeno
Professor Titular d'Universitat al Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB. Doctor en Pedagogia. Llicenciat en Psicologia. Mestre d'Educació Infantil i d'Educació Primària. Monitor i Director d'Educació en el Lleure. Mestratge en Asessorament a Centres Educatius. Mestratge en Psicoteràpia Anal…
Veure’n més
-
Gené Gordó
Gené Gordó és subdirectora General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa.
Veure’n més
-
Anna Ramis
Mestra i pedagoga. Treballa amb educadors (mares, pares, mestres, professores... directius) i ha elaborat algunes idees i propostes per treballar la confiança entre docents i famílies com a base d'un nou estil de relació Família/Escola. Les ha presentades en el llibre Famílies i escola: Ente…
Veure’n més
-
Oriol Ripoll
"Especialista en jocs"
Especialista en jocs. Creatiu a Jocs al segon, una consultora dedicada al desenvolupament de jocs aplicats a projectes de comunicació i educació. Ha estat comissari d’activitats de jocs a diferents exposicions i grans esdeveniments. Formador de jocs i del desenvolupament de les competències en el t…
Veure’n més
-
Antoni Tort
Antoni Tort Bardolet és Catedràtic a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.
Veure’n més